Fredag 23 mars 2012


Bild från i måndagskväll, ett glas jordgubbsvin och levande ljus..

God kväll bloggen!

Har inte haft någon vidare ork att skriva här då jag har varit sjuk med feber och hosta. Dock är hostan kvar än men det har blivit lite bättre. Så har haft en ledig vecka här hemma. Har varit väldigt skönt med lite ledigt även om det inte var så länge sen som jag hade mina sista lediga semesterdagar. Vilket påminner mig om att jag måste fråga på lilla jobbet när utedagarna ska börja igen. De har ju inte varit sedan innan jul och nu när det är fint väder igen kanske det kan vara dags för det, men det återstår ju att se..

Denna dag och kväll är jag barnvakt för allra första gången åt Patricks dotter då han jobbar. Allt har gått toppenbra och hon är väldigt lätt att ha med att göra. Och vad som gäller gick vi igenom det sista igår. Men allt har gått som på räls och dagen har varit precis som vanligt förutom att han inte är hemma. Just nu äter hon lite sen kvällsmat och om ett tag är det sova för hennes del som gäller. Så efter det ska jag nog spela lite i väntan på att han ska komma hem, sen kan jag nog tippa på att det blir att berätta om hur dagen har gått!
Kram

FRÅGA:
Har du haft en bra fredagskväll??

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0