Söndag 4 mars 2012


Översta bilderna är från i fredags, de under är från igår..


God kväll bloggen!

Har haft en bra ledig vecka och har velat ta till vara på all ledig tid så därav inget bloggande även om jag har haft tid. Fast även om tiden inte har varit ett problem så har det inte bara varit ledigt. Har packat upp och försökt få bort alla mina saker. Gick rätt bra, men det var först idag som vi fick bort alla flyttlådor. Så nu ser det ungefär ut som det är tänkt att det ska göra. Ska lägga in bilder här någon dag.

Mycket mat har det ju i alla fall blivit i helgen, i fredags åt vi kött med honungssås, ris och sallad. Igår blev det en av mina storfavoriter kött, hemmagjord pommes och hemmagjort vitlökssmör. Skulle egentligen haft sallad till, men det blev inte av. Spelade dock ingen roll, för det var verkligen himmelskt gott! Idag blev det bara tandorifisk med potatismos.

Hade en härlig dag igår i solen. Vi åkte ut en sväng och hamnade på jysk där nya handdukar fick följa med hem. Riktigt ceriserosa och så grå. Vill gärna ha två färger och helst ska det ju vara enhetligt så gott det går. Och på kvällen gick jag ner till Nall dit min Mo och hennes B var. Blev att prata bort tiden i någon timme.

Idag har vi som sagt fått en hel del gjort, bland annat plockat bort alla flyttlådor ner till källaren. Får sortera dem nästa gång jag flyttar, för det är ett måste! Att sortera dem bättre alltså. ;)
Var även en stund på balkongen i solen, så härligt. Tror nog vi alla behöver lite sol nu såhär efter den mörka vintern som har varit. Jag vet att jag behöver det i alla fall, inte för att få färg för det brukar jag i alla fall inte få, utan för att solen gör mig så himla glad! Älskar dagar fulla med sol.
Kram

FRÅGA:
Har du haft en bra helg??

Kommentarer
Postat av: lilla linnea

Hej söta du!! ^_^ Var gärna med i min veckans blogg-tävling! Vinnare dras på fredag ^_^

http://lillinneas.blogg.se/2012/march/blog-of-the-week-tavling.html



Kram från lilla linnea ^_^

2012-03-13 @ 00:07:34
URL: http://lillinneas.blogg.se/
Postat av: Anna

Gott! :D

2012-04-30 @ 21:31:09
URL: http://sangster.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0