Måndag 19 augusti 2013

 
Bild från en sommardag på landet..
 
God kväll bloggen!
 
var första jobbdagen efter semestern avklarad och jag är verkligen trött nu. Tror att det mest av allt beror på att jag sov riktigt dåligt inatt. Vaknade hur många gånger som helst och sen ringde klockan. Kunde inte låta bli att ligga kvar en stund extra trots att jag var tvungen att gå upp tidigare idag för att åka och köpa parkeringskort. Fast där tog det stopp sen. För vad gick inte min väg sen då? Jo, självklart hade det stället ändrat sina öppettider. Men som tur var så fixade sig allt tillslut och jag kom iväg till jobbet. Enda sköna med att ha börjat jobba igen är att man vet att man får lön. Annars har det ändå varit en ganska bra dag, längtar tills allas scheman är klara så att dagarna blir planerade. Max en vecka av att inte veta varken ut eller in. Fungerar säkert det med. 
 
Nu blev precis mitt tevatten klart i köket, så ni kan ju gissa vad som händer nu fram tills maten, som även den väntar på att bli klar. Resten av kvällen blir det bara att ta det så lugnt det bara går och ladda inför imorgon.
Kram
 
FRÅGA:
Var din första dag efter skolan / jobbet bra??

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0