Tisdag 31 december 2013

 
Den fina julbuketten jag fick av Nalls mor som tack för julafton, lika fin än som för en vecka sen..
 
Hej bloggen och gott nytt år till er alla där ute!
 
var vi tillslut framme vid årets allra sista och helt klart glittrigaste dag, nyårsafton! Hade köpt en klänning dagen till ära, men nu när jag väl har den på blev jag osäker på om detta är rätt val, så det återstår att se om det inte ändras i sista minuten och jag kör på förra årets klänningsval. Vad gör det om hundra år..?!
De senaste åren vid den här tiden, just den sista december brukar jag alltid slås av hur fort ett år kan gå. Detta år kan om möjligt ha gått fortare än det förra, eller så är det bara så som det känns. Kanske för att så mycket på sitt sätt har hänt just i år. 
 
Det nya året kommer traditionellt att firas in hemma hos Mo och B, tillsammans med pappan min, Nall, P och så jag då såklart. Det kommer att bli trerätters middag, menyn får ni självklart veta imorgon när jag lägger in alla bilder från denna kväll och kameran kommer med andra ord självklart att finnas på plats. En sådan här kväll gäller det att fånga minnena på bild. 
Kram

FRÅGA:
Hur ska du / har du firat in nya året??

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0