Fredag 22 mars 2013

 
God kväll bloggen!
 
Inläggen brukar vanligtvis börja på samma sätt varje gång nu för tiden, med att det återigen var ett tag sedan senaste inlägget och det stämmer även i det här fallet. Och sedan förra inlägget har det verkligen hänt så mycket mer än vad det gjorde innan. 
 
Sedan förra inlägget har jag varit på ett möte som ledde till ett nytt bättre betalt jobb! Ett riktigt jobb den här gången  och inget som "lilla jobbet" som jag kallade det. Och det måste verkligen ha varit ödet eftersom det blev längre dagar där för inte en enda krona mer. Och lite senare fick jag papper om att min "lön" dessutom skulle sänkas. Hur det kunde gå till har jag ingen aning om och så dök det här jobbet upp som en räddande ängel. Jag stortrivs verkligen och all personal är toppen! Det är lika långa dagar men de känns inte alls så långa som de faktiskt är. Det finns alltid något att göra och nya saker dyker hela tiden upp på mitt schema.
 
Jag har dessutom hunnit med att fylla år (februari). Hade festen helgen innan på lördagen där jag bjöd på potatisgratäng, kyckling / kött med hemmagjort vitlökssmör och så en god sallad till det, mycket uppskattat och på söndagen kom familjen.
 
Ikväll vet jag inte vad som händer förutom att jag nu tvättar en maskin och sen blir det så lugnt det bara kan resten av helgen, som jag känner nu i alla fall.
Kram
 
FRÅGA:
Tycker du om att fylla år??

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0