Fredag 3 maj 2013

 
Hej bloggen!
 
Äntligen är det fredag och denna arbetsvecka kändes verkligen kort. Antagligen för att det var en ledig dag mitt i veckan. Egentligen borde det alltid vara så, folk skulle nog bli mera glada på jobbet. Fast där jag jobbar har vi i och för sig bara glada människor men man märker ju ändå en skillnad.
 
Den första maj så var det premiärgrillning här hemma, till hade vi sallad och potatissallad. Så gott, det negativa var dock att jag tvingades äta ute vid kl 19 på kvällen och solen sken mitt på trots att den inte var så varm. Och eftersom det var småkyligt så blev ju maten kall riktigt snabbt, så tyvärr gällde det att äta fort. Men jag är säker på att det blir fler kvällar med grillat framöver. Bästa maten på sommaren! Det typiska var att jag tyvärr glömde bort att ta en bild.. så ni får nöja er med en gammal. 
Kram
 
Fråga:
Har du grillat i år än??

Kommentarer
Postat av: Linn

Har hunnit med att grilla tre gånger :)

2013-05-20 @ 13:55:08
URL: http://knyttsak.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0