Måndag 28 oktober 2013

Höstiga blommor får pryda detta blogginlägg.
 
God morgon!
 
Förstår inte vart tiden har en förmåga att ta vägen. Känns inte som att det var ca 1.5 månader sedan jag bloggade senast. Fast jobbar och står i som vanligt. Långa dagar och bara lust till att ta det lugnt med saker som roar mig när mat och annat är avklarat.
 
I förrgår var det min kära morfars födelsedag, så tände lite ljus och drack vin för hans skull. Gäller att aldrig glömma. Men det vet jag att man inte gör. Sådant som är viktigt och betyder mycker kommer man alltid ihåg.
 
Var på middag hos pappan min igår också. Blev inga bilder alls tagna där. Maten blev i alla fall ugnsstekt fläskfilé, klyftpotatis, bea / kantarellsås (vilken man nu ville), och så sallad till det. Gott! Känns lite lyxigare med ugnsstekt måste jag säga, att man aldrig själv tänker på det. Är väl mest för att inspirationen och lusten till att laga mat är borta och allt ska gå så fort hela tiden..
 
Idag då?
Ska åka iväg med P och handla lite senare. Tror jag i alla fall. Annars finns inga planer den här dagen. Enda jag vet mer är att det blir lasagne till middag. :)
Kram
 
FRÅGA:
Tycker du om att laga mat??

Kommentarer
Postat av: Natacha

Fin blogg å hoppas på att du fått en bra start på veckan! Om du har lust får du gärna kolla in hos mig.

2013-10-29 @ 17:26:09
URL: http://atstorning.devote.se
Postat av: marina

Tiden går alldeles för fort hela tiden.

2013-11-10 @ 18:57:59
URL: http://marinapalme.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0