Söndag 8 september 2013

 
 
God morgon bloggen!
 
var det redan september och den allra första höstmånaden är här. Dock har ju den första tiden på "hösten" varit väldigt somrig med värme och sol. Perfekt om ni frågar mig. Jag är inte så förstjust i kyla. Det ska tydligen bli sämre väder nästa vecka redan, så det gäller ju att passa på så länge man kan. Snart är det som sagt var över för i år...
 
Vaknade så väldigt tidigt imorse och andra gången bestämde jag mig för att gå upp. Så nu sitter jag här och skriver lite. Inte det att jag har något särskillt att skriva om. Händer sällan något spännande nu för tiden. Vet att jag tidigare skrivit om att det ibland känns som att man är i ett ekorrhjul och till viss det är det ju mitt eget fel. Men jag har inte lust att göra en massa saker när jag kommer hem från en lång dag på jobbet och helgerna är jag helst hemma. Kanske borde ta mig i kragen och ge mig ut utanför de fyra väggarna och se vad jag tycker om det.
 
Nej, nu ska jag gå och ta en kopp te. Tevattnet väntar i köket.. 
Kram
 
FRÅGA:
Har du haft fint väder dessa första höstdagar??

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0