Fredag 11 april 2014

 
Var uppe tidigt imorse, 05.45, efter att vaknat flera gånger inatt..
 
Hej bloggen!
 
Det som hände som gjorde att jag hade fullt upp ett tag var att någon hade försökt stjäla min bil. När jag kom ut i garaget den torsdagen den 6e mars, så såg jag att låset i bildörren var borta och när jag öppnade bildörren så var det papper runtslängt i bilen samt att de hade försökt att tjuvkoppla den. Som tur var hade de inte lyckats ta sig någonstans. Dels för att jag precis hade tankat den full och så vet man inte om man hade fått tillbaka den alls.
Den dagen var det bara att ringa polis och bärgningsbil. Tog några veckor att få den lagad. Tillslut fick jag i alla fall tillbaka den.
 
Jobbade igår med ont i halsen och kände mig allmänt yr, så idag är jag hemma från jobbet, fortfarande halsont och inte helt kry. Gäller att vila upp sig i tid så att man inte blir ännu sämre än innan. 
 
FRÅGA:
Har du varit sjuk än i år??

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0