Torsdag 25 december 2014

 Bilder från julen detta 2014.. tyvärr inte lika fina bilder som föregående år, trots att kameran var med..
 
God jul alla! :)
 
Ja, då har det varit julafton och ytterligare en gång som jag låtit en väldigt lång tid gå utan att jag skrivit något här. Men denna gång har det i alla fall en förklaring förutom att jag inte kommit på något vettigt att skriva om. För när det var fars dag och min pappa skulle komma på middag och äta här med mig och Nall så hittade Nall sin pappa död. Så har varit en hel del att hjälpa till med för att underlätta för honom. Alla måsten pågick i över en månad, med allt som man hjälpte till med och så gott som varje dag. 
 
Nu lämnar vi det tråkiga och går över på vad som var igår, nämligen julafton! Skulle ha julafton här som de senaste åren då det blir smidigast för alla skulle jag tro. Ja, för alla utom mig eftersom det blir en del att styra med. Handlande av julmat och sen har jag gjort iordning maten också. Men det blev en trevlig julafton med bara mig, Nall, pappa, farmor och farfar. Först när alla kom hit, så åt vi mat, sedan fikade vi lite samtidigt som vi såg på Kalle Anka, och till sist så spelade vi julklappsspelet. Vann choklad och en trisslott. Det var helt klart en mysig julafton även om jag inte fick lika många bra bilder i år som förra året, men jag glömde helt enkelt bort att ta bilder på precis allting, så som jag brukar göra. Så jag får helt enkelt försöka gottgöra det med ännu bättre bilder från nyårsafton som antagligen blir hos min moster och hennes kille i år igen. Bästa stället att fira på!
 
Idag har jag inte gjort något, bara tagit det lugnt vid min dator. Kommer nog ungefär se likadant ut resten av dagen förutom lite senare ikväll då jag ska spela med några vänner och mitt guild som det så fint heter i spelet.
Kram
 
FRÅGA:
Hade du en bra julafton??

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0