Söndag 16 februari 2014

Bilder från igår!
 
God morgon bloggen!
 
Vaknade för en timme sedan ungefär och känner mig väldigt nöjd med denna helg! Den har varit så bra från början till slut, eller ja, hittills i alla fall.
 
I fredags var det ju alla hjärtans dag som nu säkert knappast undgått någon, en dag i alla fall jag inte tar så seriöst eftersom jag tycker det är mera speciellt att bli överraskad en helt vanlig dag och inte en bestämd. Men överraskad blev jag i alla fall med en bukett röda rosor, ute mat (thai) och lite vin. Inte helt fel.
 
Och igår var vi ute och åt på restaurang. Valet föll på grekiskt. Ett ställe jag varit på en gång tidigare och deras tzatziki är nog den bästa som finns. Så god! Vet inte hur de gör den, men skulle gärna vilja veta. :) Vi alla tre tog den klassiskt grekiska souvlaki och till fick man klyftpotatis i skål. En liten karaff rödvin delade vi på till maten och senare ett litet glas likör efter. Gott!
Det allra bästa med gårkvällen var att allt gick så väldigt bra, ni som läst min blogg länge vet att jag har lite av en restaurangskräck, men vi fick ett jättebra bord lite i ett hörn så man kunde se folk och ändå vara lite dold. Stämningen var på topp och allt kändes bara så bra! Lite stolt över mig själv faktiskt. Men det ska man ju vara när man gör små framsteg med saker som är svåra. Går gärna dit snart igen och hoppas på att man kan beställa samma bord igen nu när vi har bordsnumret. 
 
Idag blir det lugnt här hemma, ska väl laga lite mat senare.
Kram
 
FRÅGA:
Gillar du att gå på restaurang??

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0