Tisdag 11 februari 2014

Sista julbilden ni kommer se här på ett tag framöver... 
 
God kväll bloggen!
 
Vi är redan inne i februari, den månaden jag fyller år och som ni ser är här en bild av jul. Men julen är faktiskt bortstädad för länge sen, ungefär en månad sedan ganska så exakt. Eller jag tror till och med att det är exakt. Just då kändes det som att det var rätt beslut att ta även om jag inte var trött på julsakerna för fem öre, för vi var ju inte direkt bortskämda med snö denna jul. Och tror ni inte att det började att snöa och där med besked dagarna efter alla julsakerna packats ner. Kändes ärligt talat som att de kunde ha fått stanna ett tag till. Men i det stora hela är det ganska skönt att ha det gjort och julen är ju som sagt var över, för länge sedan.
Samt att snön äntligen är på väg bort. Jag tillhör de som inte är särskillt förtjust i snö och kyla mer än på jul och nyår. Sen kan den lika gärna försvinna bort.
 
Kunde egentligen ha bloggat för länge sedan, men av någon anledning så glöms det bort. Och förra veckan var jag sjuk med förkylning och jobbig hosta, hostan är tyvärr kvar än men den har blivit mycket bättre så det dröjer nog inte länge innan jag är kvitt den helt.
 
Nu ska jag ta mig en avklopplande kopp te och drömma lite om livet.
Kramar
 
FRÅGA:
Vad tycker du är avkopplande??

Kommentarer
Postat av: frida

Hoppas att du kryat på dig så att du är frisk nu!

Och som svar på frågan:
Avkoppling för mig är när all elektronik är avslagen, det är knäpptyst överallt och gärna kolsvart.. :)

2014-02-23 @ 17:49:37
URL: http://fridastormare.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0