Fredag 2 maj 2014

 
God kväll bloggen!
 
Passar på att kika in här och skriva några rader. Lyckades få ledigt denna underbara fredag och igår så var det ju en röd dag. Första maj, med det traditionella biltåget som går genom stan. Vi var och kollade på det en stund som nästan resten av stadens befolkning var. Fanns ju en del snygga bilar, även om det inte är några drömbilar för just mig. En del hade verkligen rishögar och jag personligen skulle aldrig vilja sätta mig i en sådan. Lite smått pinsamt skulle jag tycka. Men trevligt att komma utanför dörren och göra något annat.
När vi kom hem igen så tändes grillen för tredje (!) gången detta år redan och det grillades jättegott kött och till det hade vi pommes och någon god bea. Första maj är nog dagen då många tänder sina grillar för första gången på året.
 
Ikväll är väl inget särskillt planerat. Ska väl äta lite chips och kanske se lite på tv, får helt enkelt se vad det blir.
Och imorgon är jag bjuden till grannen på födelsedags party. Kan bli kul. :)
Kram
 
FRÅGA:
Har du grillat i år??

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0