Måndag 27 oktober 2014

Får börja knäppa dagsfärska bilder igen, måste bara dyka upp något först.
 
Grattis Morfar, igår var din födelsedag även om du inte är kvar just här.. Eftersom det blev en annorlunda dag igår så ska jag tända ett ljus för dig ikväll istället.
 
Igår som sagt var, var en väldigt annorlunda dag, det hände något utöver det vanliga. Vi (jag, Nall, Denny, Svenne och Ronja) åkte till Nalls och S mor som flyttat till Örebro, eller rättare sagt en bit utanför. Vi åkte härifrån vid ett tiden ungefär och det var en himla bilresa.
Ungefär tre timmar tog det och egentligen skulle det bara ta max två. Vet inte hur det kunde ta så lång tid, för vi följde en gps och på internet stod det att alla vägar dit skulle ta max två timmar. Besöket där blev kort för våran del i alla fall, dels för att vi var tvungna att åka så vi var hemma till kl 20. Hemvägen blev i alla fall en annan och då tog bilresan faktiskt runt två timmar.
Det kändes så himla skönt att komma hem, borta bra men hemma bäst, det stämmer verkligen!
 
Idag då, jag är ledig från jobbet denna vecka eftersom det är höstlov. Finns inget bättre. Vila nerverna och annat som kan behöva vilas. Bara försöka fokusera på sig själv så gott det går. Vaknade tidigt idag trots att det blev sent igår så tog en lång dusch. Nu ska jag som vanligt ta en god kopp te, se om det finns något att äta och vänta på P med dotter, vi ska nämligen åka och handla.
 
FRÅGA:
Gillar du långa bilresor??

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0