Torsdag 5 februari 2015

 
God dag bloggen!
 
Förra fredagen, eller säger man i fredags, var verkligen perfekt. För en gångs skull kände jag mig inte nervös eller brydde mig särskillt mycket om vad som hände runtikring. Jag var mest fokuserad på de jag var där med och samtalen vi hade. Hade också haft ett möte tidigare under dagen som gjorde att saker och ting kändes lättare. Tror att det påverkade mig positivt under kvällen. Maten var självklart god. Vi åt grekiskt med tzatziki såklart.
 
Egentligen finns det så mycket jag skulle vilja skriva, men vet inte om jag vill skriva det här, inför allt och alla. Det är egentligen inte hemligt, men det skulle nog kännas som att man tar fram lite för mycket av sig själv. Idag blev till exempel inte en dag som jag hade föreställt mig, en sak imorse körde ihop sig och sen rasar hela världen. Det är i alla fall så jag känner det. Även om det egentligen inte var en stor sak. Men så är det med mig, något litet kan bli stort. Och det stora kan igen bli litet när man har lugnat ner sig och tänkt igenom det som hände. Det är också något jag blivit bättre på, att försöka vara lugn vid stressande situationer och tänka igenom saken. Men det är klart, det finns alltid rum för förbättring! Och som man brukar säga, var sak har sin tid.
 
Kram
 
FRÅGA:
Gillar du grekiskt??

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0