Onsdag 28 januari 2015

Busig och trött liten Teddy.
 
God eftermiddag bloggen!
 
Tänkte slänga in ett blogginlägg igen efter en tids frånvaro. På bilden ovan ser ni lilla Teddy. Bilden är tagen kring jul i mellandagarna och han har vuxit en hel del. Skulle nog säga att han är halva storleken från att vara en fullvuxen katt. Så fort det går! Synd att just kattungar växer så fort, man hinner knappt med. Önskar att jag knäppt lite fler bilder från hans tid som riktig liten nykomling här, för då var han verkligen liten, men själva storleken kan man ju inte direkt se på bild. 
 
Jag är i alla fall så glad att halva jobbveckan är avklarad. Dels är jag lite uppspelt inför fredag då jag, pappa, Nall och Mats ska ut och äta på restaurang. Samtidigt är jag lite nervös för det, men jag ska göra mitt allra bästa för att bara ha en trevlig kväll och försöka koppla bort allt annat. Det är bra träning, vill gärna bli kvitt min rädsla för att äta ute..
Kram
 
FRÅGA:
Tycker du om katter??

Kommentarer
Postat av: Linneaellinore - FOTO

Åh så söt katt! Jag älskar verkligen katter! :)

Svar: Tack, visst är han söt :)
Leia

2015-02-28 @ 21:33:28
URL: http://linneaellinore.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0