Onsdag 7 januari 2015

Bilder från nyårsafton 2014, som blev 2015!
 
Gott nytt år!
 
Klart att man kan börja årets första blogginlägg med att önska alla ett gott nytt år, eller hur?! Och jag tänkte skriva lite om min nyårsafton. 
 
Trots att det var nyårsafton var inte mitt humör på topp trots att jag innan sett fram emot det väldigt mycket. Men de känslorna försvann rätt snabbt efter jag fått hjälp att locka mitt hår. Gick över till Mo vid kl 18.00 för att hjälpa till med mat och annat, bara det att hon visst inte behövde så mycket hjälp utan jag var mera sällskap. Vid strax efter kl 19 så kom pappa över dit med Nall. Så vi blev sammanlagt sex stycken. 
 
Maten var helt underbar som vanligt. Förrätten bestod av toast med någon röra, rökt lax och sallad som topping. Huvudrätten var fylld fläskfilé, potatisgratäng, pepparssås och chilisås, efterrätten var en citronpanacotta med hallonöverdrag och lakrits strössel över det. Gott alltihopa!
 
Efter maten blev det tyvärr kanske en aningen segt (men inte mindre trevligt för det) mellan stunderna då vi bara mest pratade och väntade in tolvslaget.
Tolvslaget kom och vi gick ut med varsitt glas champagne och skålade in det nya året tillsammans. 
 
Kom hem vid 02-tiden ungefär och var glad över en lyckad kväll!
Kram
 
FRÅGA:
Hade du ett bra nyår??
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0