Tisdag 3 mars 2015

 Presenter och lite bilder från partyt i lördags. :) God kladdis med jordgubbar, kiwi och grädde.
 
Hej bloggen och välkommen mars!
 
var vi framme vid årets första vårmånad, men jag skulle ju inte direkt tro att det var så om jag inte visste vilken månad det var och jag såg ut genom fönstret. För imorse när jag vaknade så snöade det för fullt, eller ska jag säga snöar, för det pågår än. Dock ska det ju vara plusgrader så det lär nog försvinna. Det får räcka med vinter nu tycker jag. Inte för att det har varit en ordentlig vinter med mycket snö, utan för att jag helt enkelt bara längtar till sommaren eller i alla fall lite värme och soliga dagar.
 
I torsdags fyllde jag år! Det blev en dag med några presenter. Fick god middag av Nall, av P fick jag två mascaror och lite andra bra att ha saker till huden. Och nästan roligast av allt, blombud med en nalle och trisslott! Var uppspelt hela dagen lång. Nästan som ett barn på julafton. Även om jag bara var hemma hela den dagen så blev den inte tråkig. Min födelsedags kväll avslutades i alla fall med skönsång från mina spelvänner på internet.
 
I lördags hade jag mitt födelsedags party på kvällen! Trodde inte att vi skulle bli så många för en backade ur på grund av sjukdom. Men, där kom två extra istället som jag inte räknat med och det blev verkligen en toppenkväll! Det var verkligen hur kul som helst och Mo fick igång alla. Smart partytrick ;).
Presenterna från den kvällen blev flaska vin och lite annat.
 
Och i söndags hade jag släkten här på fika. Av de fick jag lite pengar. Alltid bra att ha, dock är de redan slut för bilen var inlämnad igår på service. Så man kan ju säga att bil servicen blev gratis, tack! :)
 
Idag då. Idag blir det att åka och lämna in min sista pengalapp från jobbet, så att jag får min sista lön. Den lär väl inte bli kartig, men mer än jag kommer få de kommande månaderna i alla fall. Nåja, jag deppar inte för det utan det är bara att ta nya tag som gäller. Har ju som sagt var lite saker på gång redan, även om det kommer ta sin lilla tid.
Kram

FRÅGA:
När fyller du år??

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0