Onsdag 20 april 2016

Nyklippt och fixat av Sandra. Borde ha borstat håret innan bild tagning bara ;)
 
 
God kväll bloggen!

Blir rätt sent som jag tittar in här och skriver ett inlägg. Men jag har inte orkat förrän nu, och egentligen tänkte jag skriva det här imorgon. Men eftersom jag känner mig själv så vet jag att om jag hade sparat detta till imorgon så hade det kanske inte alls blivit av.
 
Tänkte berätta lite om denna dag som blev väldigt bra. Det var kanonväder och kände att jag skulle vilja göra något och från början var det inte meningen att något skulle hända fast ju längre dagen gick desto mer uttråkad började jag bli. Sen från ingenstans så skrev Sandra till mig och undrade om jag inte hade lust att ses och dricka lite kaffe. Sagt och gjort. Gjorde mig i ordning och åkte ut till henne.
Där lyssnade vi på musik, satt på balkongen och solade och pratade om sånt som bara vi förstår och sen klippte hon äntligen mitt hår. Blev så bra! 
Kollade faktiskt igår och imorgon skulle det blivit ett helt halvår sedan exakt som Sandra klippte det senast. Även om det kanske blev någon cm kortare än vad jag tänkte mig från början så blev det en bra längd på håret och jag blev supernöjd! Tack Sandra!!
 
Nu ska jag fortsätta att ta det lugnt här hemma innan sängen kallar.
Kram
 
Fråga:
Hur ofta brukar du få ditt hår klippt??
 

Kommentarer
Postat av: sandra.

Så himla fint!!
<3

2016-04-21 @ 16:04:55
URL: http://miinvardaag.blogg.se/
Postat av: Madde / ★ Livet som mamma, lärare och doula i Dalarna ★

Fint det blev. Angående hårklippning så klipper jag mig själv sedan 2012, tycker det är så dyrt att gå till frisören och dessutom avskyr jag att bli missnöjd :).

Svar: Tack! :)Vad duktig du är som klipper dig själv. Jag skulle nog inte klara av det. Men jag håller med, frisör är dyrt. :)
Leia

2016-04-27 @ 21:42:52
URL: http://www.saramadeleine.se
Postat av: sandra.

Ja men eller hur :) kommer rapportera till dig direkt om jag märker någon skillnad eller ej<3

Måste ses i veckan, saknar dig vännen!
Kram

Svar: Saknar dig med. Vi hittar på något nästa vecka! :)Kram kram
Leia

2016-04-30 @ 01:23:28
URL: http://miinvardaag.blogg.se/
Postat av: sandra.

Nu vet du hur det ligger till :) haha, vilken tur att du hade koll på dem andra punkterna gumman!
<3

2016-05-11 @ 17:17:21
URL: http://miinvardaag.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0