Lördag 20 augusti 2016

 
Några bilder från våran trevliga kräftkväll igår, trots att jag själv inte äter kräftor :) 
 
God kväll bloggen!

Tänkte berätta lite om gårdagen som blev jättebra trots att jag inte mådde så bra. Hade sovit dåligt natten till igår och hade massor med tankar i huvudet om framtiden. Men trots det lyckades jag hålla humöret uppe. 
 
Igår hade vi i alla fall våran kräftkväll som var planerad sedan några veckor tillbaka och i början trodde jag inte att det skulle bli så pass lyckat som det blev med tanke på det jag nämnde ovan. Men jag hade fel. Stämningen var på topp och jag hade lagat ost och broccoli biffar och en sallad till mig och pappa. 
Jag själv gillar ju inte skaldjur vidare mycket, och pappa är inte så förtjust i dom heller, men han äter dom. Nall och B, är iaf väldigt förtjusta i det.
 
Efter maten spelade vi lite kort, drack lite vin och pratade om allt möjligt. Blev en lagom sen kväll, vid tolv gick de härifrån. Men tyvärr kunde jag inte somna förrän vid kanske halv fem på morgonen. :) 
Så hoppas det går bättre att somna ikväll. 
Kram

Fråga:
Tycker du om kräftor??

Kommentarer
Postat av: Sarah

tack så mycket .. åh ser gött ut =)

2016-08-22 @ 20:41:50
URL: http://klarahs.blogg.se
Postat av: GoForFit | Anorektisk tjej hittade styrketräningen

Så mysigt! :)

sv: Riktigt gott var det! :)

2016-08-31 @ 13:51:30
URL: http://goforfit.se/
Postat av: sandra.

Du måste ändra dina sömnvanor fina du, så jobbigt & inte kunna sova :/ så bra att det blev lyckat!
Och som svar på dagens fråga så tycker jag inte om kräftor!! <3

2016-08-31 @ 14:28:53
URL: http://miinvardaag.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0