Måndag 11 juli 2016

Så här fint är det där Sandra bor! :)
 
God kväll bloggen! 
 
Har tänkt länge att slänga in ett inlägg här, men det har bara inte blivit av. Lite dumt egentligen för det har ju hänt en del sen sist jag skrev. Inget stort, utan bara saker.
 
Bland annat så har jag självklart varit hos Sandra och pratat och skrattat. Hon har så härlig humor och vi är så lika i väldigt mycket.
Och för någon vecka sedan blev det klart, hon och jag ska på konsert i Stockholm i september, vi blir där en natt på hotell dessutom! Kommer nog bli hur kul som helst. Två virrpannor som inte hittar i en stor stad.. Hur ska det gå?! :)
 
Sen så har jag haft besök från Umeå igen av en polare, som åkte hem i onsdags. 
 
Tiden går så himla fort. Kul på ett sätt för jag vill ju åka på konserten med Sandra, men inte roligt på det sättet att sommaren bara försvinner. Så det gäller att försöka ta tillvara på dagarna. Och det har jag försökt att göra så gott det går med att sola. 
 
Ikväll blir det en lugn kväll. Koppla av så gott det går, jag behöver det.
Kram
 
Fråga:
Har du varit på konsert??

Kommentarer
Postat av: Lovisa (wildisland)

Jag älskar konserter, har varit på hur många som helst! Kul att ni ska upp till Stockholm! :)

Svar: Ja det ska verkligen bli roligt att få åka iväg på något roligt!
Leia

2016-07-12 @ 11:15:53
URL: http://wildisland.se
Postat av: sandra.

Åh så gullig du är :) du har också rolig humor haha=) därför vi alltid har så roligt :) och längtar sååå mycket till konserten :D vi kommer få det så himla kul <3

Svar: Ja, det ska bli så himla kul! :D
Leia

2016-07-12 @ 19:53:13
URL: http://miinvardaag.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0