Tisdag 7 juni 2016

Fina Söderköping
 
Hej igen bloggen!!
 
Tiden går så fort och jag har helt enkelt glömt av att blogga.. igen. Det är inget direkt förvånande längre att det blir så, men det känns som att jag måste ha något att skriva om annars kan jag lika gärna låta bli att skriva.
 
Exakt för en vecka sedan, förra tisdagen, åkte jag hem till Sandra och eftersom det var så fint väder den dagen bestämde vi oss för att åka till Söderköping och kolla lite där. Hittade lite smått till midsommarafton hur den än blir, det är ju bara några veckor kvar nu.
Sedan kollade vi runt lite i små butiker de har där. Sandra bjöd på en isglass i värmen, själv tappade hon sin till en and som inte verkade så förtjust i den glassen eftersom den sköljde näbben direkt efter i vattnet. :) 
Blev efter glassen hemfärd, tiden går alltid så fort med Sandra, ett tecken på att man har roligt!
 
I fredags var det dags igen för nya äventyr med ingen mindre än ovan nämnda. Denna gång åkte vi ner till stan för att kolla lite på kläder och båda hittade en del nytt. Gick faktiskt väldigt bra trots att jag är rätt folk skygg. Efter stan åkte vi hem till mig och käka lite för att sedan fika och sola en stund. Tror nog att det blev lite färg trots allt. Jag har så himla svårt att få färg alls. Blir oftast bara röd och sen försvinner det. Det kan ju kanske bero på att jag var mycket mer frusen för några år sen och aldrig var i solen utan tröja, så det tar nog ett tag för huden att bygga upp allt igen. Sakta och säkert.
 
Igår var det ju Sveriges nationaldag som säkert ingen har missat och den spenderades hemma i lugn och ro och samma kommer gälla för denna dag som det ser ut just nu. Har precis nyss tränat i 52 minuter, så nu förtjänar jag lite vila. 
Kram
 
Fråga:
Tycker du om glass??

Kommentarer
Postat av: Anonym

Mysigt!

2016-06-17 @ 15:48:14
URL: http://www.trisiaa.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0