Söndag 6 mars 2016

Bilder från förra helgens party!
 
Hej bloggen!
 
Förra lördagen, den 27e februari hade jag min födelsedagsfest för de lite yngre. Eller mera party kanske man kan kalla det. Vi blev ca 12 pers och det var verkligen en lyckad fest trots all stress innan. Vet inte hur många gånger jag / vi var och handlade till festen och man missade hela tiden något. Fast jag ville ha det så bra det bara gick. Massa snacks och godis, sen en fördrink till alla som kom. Den blev succé! 
Kvällen började ganska lugnt, sen började lekarna, som såklart spårade ur (inte på ett dåligt sätt) lite eftersom alla var överallt. :) Kul iaf att man hade några som höll liv i festen, ni vet vilka ni är ;) utan er hade det nog varit tråkigare.
 
Dagen efter var det släkt fika med tårta och annat gott. 
 
Senaste veckan nu som gått efter festen har fått bli lugnt. Har gått och blivit förkyld till råga på allt. Känns lite typiskt när man har långväga besök från Umeå. Fast så länge det inte blir till feber så spelar det ingen roll.

I skrivande stund väntar jag på utemat och sen blir det nog lite spela och en lugn kväll med lite chips och kanske något gott att dricka. Vi får se.
Kram
 
Fråga:
Gillar du att festa??

Kommentarer
Postat av: sandra.

festen var kanon :)
och du får låna listan om du vill gumman, tråkigt att du blivit sjuk :( krya på dig!!

2016-03-06 @ 23:35:00
URL: http://miinvardaag.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0